fbpx

La Fundació Irla estrena nova imatge

L’entitat es reimpulsa posant l’accent republicà, també en la seva imatge corporativa

Amb el reimpuls de la Fundació com a think tank català, l’entitat es renova sota la marca Fundació Irla i amb una nova imatge corporativa. El disseny manté el color corporatiu característic de la Fundació i modifica el seu logotip, incorporant la figura de la república, una iconografia usada abastament a Catalunya des de finals del segle XIX i molt especialment durant la Segona República.

Com destaca el president de la Fundació, Joan Manuel Tresserras, la nova imatge respon al nou rumb que emprèn l’entitat: “Davant d’un moment de canvi d’època, s’ha de donar prioritat als interessos col·lectius, per això volem reivindicar una política democràtica compromesa amb l’emancipació social i la sobirania nacional, dos factors claus que centren la nostra activitat”.

L’actualització del logotip “combina tradició i modernitat”, com explica Josep Vall, director executiu de la Fundació. “Manté l’essència de generacions de republicanes i republicans que ens han precedit com Josep Irla i, alhora, ressalta el republicanisme democràtic que venim reivindicant”.

L’actualització d’aquest republicanisme ha esdevingut “l’eix articulador de la Fundació en els últims anys i ens permet enfrontar-nos a les principals amenaces que són presents avui, l’auge dels moviments i forces autoritàries, la gran concentració de poder en poques mans que controlen la nostra vida diària, i les enormes desigualtats que han castigat el món i especialment les classes populars”, apunta Lluís Pérez, director acadèmic.

Recupera el manifest: Davant el setge de la democràcia, idees i memòria republicanes

Comparteix aquesta noticia